آدرس نمایندگی مرکزی : تهران خیابان مطهری ، ابتدای قائم مقام جنوبی ، پلاک 158 ساختمان برتر سرویس | تلفن ثابت : 02191300348 | پیام رسان ها : 09991555491

نکاتی برای خرید ال سی دی آل این وان ایسوس

تعویض قاب آل این وان

خرید ال سی دی آل این وان ایسوس

نکاتی برای خرید ال سی دی آل این وان ایسوس وجود دارد که افراد هنگام تهیه آن باید به آنها توجه کنند تا بتوانند بهترین نمونه را متناسب با مدل سیستم خود تهیه نمایند، این نکات از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند و تعدادی از آنها عبارتند از: اندازه و رزولوشن، نوع پنل، زاویه دید، سرعت پاسخگویی، نرخ تازه سازی، روشنایی، کنتراست، کیفیت رنگ، برند و بسیاری موارد دیگر که توجه کردن به آنها می توان کمک شایانی به شما کند تا ال سی دی را برای آل این وان خود تهیه نمایید که برترین برند و کامل ترین و بهترین امکانات را دارا می باشد و می تواند نیاز شما را به خوبی پوشش بدهد. اگر ال سی دی انتخابی شما برای این سیستم برند معتبر تری داشته باشد مسلما ویژگی های بی نظیری هم دارد.

اندازه و رزولوشن

اندازه و رزولوشن از نکات مهمی به شمار می رود که هنگام خرید ال سی دی باید به آن توجه زیادی شود زیرا در زمان مشاهده تصاویر همواره اندازه صفحه و وضوح آن اهمیت زیادی دارد چون داشتن صفحه استاندارد و با کیفیت کمک می کند تا تصاویر و مطالب بهتر نمایش داده شود، این محصول اصولا با صفحه نمایش ۲۵ اینچ به بالا وارد بازار ها می شود تا در اختیار افراد قرار بگیرد و در صورت نیاز بتوانند به راحتی به آن دسترسی پیدا کرده و ال سی دی خود را تعویض نمایند. اهمیت به این نکته کمک می کند تا ال سی دی مناسب و با کیفیتی را تهیه نمایید که وضوح بالایی دارد.

نوع پنل

کیفیت نوع پنل نیز در زمان تهیه ال سی دی اهمیت زیادی دارد زیرا پنل ها ممکن است در اثر ضربه دچار کاهش نور و یا آسیب شوند و نیاز به تعمیر پیدا کنند اما با انتخاب پنل خوب و با کیفیت می توان این مشکل را کمتر کرد، قابل ذکر است که پنل های نصب شده بر روی این سیستم بسیار باکیفیت هستند در نتیجه باید در صورت خرابی همان برند را برای آن تهیه کرد تا بتواند مانند گذشته کارایی داشته باشد. پنل محل قرارگیری تاچ و صفحه نمایش می باشد که اصولا در دو نوع لمسی و معمولی تولید می گردد که باید به مدل آن هم توجه کرد.

زاویه دید

در هنگام خرید ال سی دی آل این وان ایسوس ال سی دی آل این وان باید زاویه دیدی حداقل ۱۸۰ داشته باشد تا افراد بتوانند به راحتی صفحه نمایش را مشاهده کنند و برای مشاهده مجبور به جابجایی نگردند و در هر بخش از این زاویه که هستند بتوانند به صفحه دسترسی پیدا نمایند. هنگام خرید ال سی دی آل این وان حتما به این نکته توجه کنید تا بتوانید فضای بیشتر و بهتری را برای مشاهده داشته باشید که وضوح کامل هم دارد.

سرعت پاسخگویی

ال سی دی باید سرعت پاسخگویی بالایی داشته باشد چه از نوع معمولی و چه از نوع لمسی در هر نوع و مدلی که باشد ال سی دی باید به گونه ای باشد که هنگام نصب بر روی سیستم بتواند با سرعت بالا فعالیت کند و پاسخگوی نیاز شما باشد و اطلاعاتی که می خواهید را در اختیار شما قرار بدهد. این ال سی دی برند ایسوس همواره پاسخ دهی کمتر از ۱۰ میلی ثانیه را دارد که مورد محبوبیت زیادی قرار گرفته است. هر چه این زمان کمتر باشد تصاویر با کیفیت بالاتری به نمایش گذاشته می شوند و در اختیار افراد قرار می گیرند.

نرخ تازه سازی

نرخ تازه سازی ال سی دی آل این وان  بسته به مدل و نوع سیستم و برند آن دارد، اصولا تعمیرکاران به این نکات توجه می کنند تا براساس آنها بهترین نرخ را برای شما در نظر بگیرند و به تعویض ال سی دی بپردازند. هر که سیستم به روز تر و مدرن تر و سایز آن هم بزرگتر باشد مسلما قیمت بیشتری هم برای تازه سازی آن تعیین خواهد شد، البته اگر تنها ال سی دی تازه سازی بخواهد هزینه متفاوت خواهد بود اما اگر نیاز به قطعات دیگر هم باشد این نرخ ممکن است بیشتر گردد.

روشنایی

روشنایی صفحه ال سی دی در زمان خرید همان گونه که گفتیم اهمیت زیادی دارد زیرا نداشتن نور و روشنایی کافی می تواند منجر به کاهش دید افراد و حتی ضعیفی چشمان آنها شود به همین دلیل توجه کنید که ال سی دی آل این وان حتما روشنایی کامل و کافی و استانداردی داشته باشد تا بتواند تصاویر را با نور کامل و وضوح خوب و عالی به نمایش بگذارد. روشنایی باید حداقل روشنایی مورد نیاز برای ال سی دی ها حدودا ۲۰۰ نیست است اما برخی نمونه ها ممکن است تا ۴۰۰، ۵۰۰ و ۶۰۰ نیست هم بروند.

کنتراست

کنتراست میزان نمایش نور صفحه را نشان می ده که باید مورد توجه قرار بگیرد اگر ال سی دی انتخابی شما نور سفید را بهتر به نمایش بگذارد می تواند تصاویر را هم بهتر نمایش بدهد و اگر نور سیاه در آن بهتر دیده شود کیفیت تصاویر هم پایین خواهد بود پس به این نکته توجه کنید و آن را قبل از خرید مورد بررسی قرار بدهید تا بتوانید بهترین ال سی دی را انتخاب کنید که کنتراست بالا و عالی دارد، کنتراست خوب حدودا ۱۰۰ است یعنی روشنایی رنگ سفید باید روی این عدد تنظیم شده باشد.

کیفیت رنگ

کیفیت رنگ تیر نکته دیگری است که هنگام خرید ال سی دی آل این وان ایسوس اهمیت دارد زیرا امروزه تمام تصاویر به صورت رنگی نمایش داده می شوند در نتیجه اگر ال سی دی مورد نظر شما بتواند تمام رنگ ها را با وضوح بالا نشان بدهد تصاویر هم زیبا و طبیعی دیده می شوند. هر چه کیفیت رنگ ال سی دی بیشتر باشد نمایشگر آن عملکرد بهتری دارد و تصاویر را با وضوح بالا و رنگ های طبیعی نشان می دهد.

قیمت

قیمت ال سی دی آل این وان ایسوس همواره براساس اندازه و کیفیت و مدلی که دارد تعیین می شود اما تامفته نماند که امروزه بالا رفتن قیمت نهایی سیستم هم می تواند بر روی قیمت قطعات آن تاثیر بگذارد، عواملی مانند تورم ها و شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه و قیمت دلار هم هستند که می توانند بر روی قیمت این قطعه تاثیر مستقیم بگذارند و آن را تا حد زیادی افزایش بدهند پس حتما قبل از سفارش و خرید حتما استعلام جدید دریافت کنید.

نتیجه گیری

کیفیت های مختلفی از یک ال سی دی وجود دارد که شما برای آل این وان ایسوس خود میتوانید استفاده کنید اما دقیت داشته باشید که اگر قصد خرید ال سی دی آل این وان ایسوس اورجینال را دارین حتما این قطعا را از نمایندگی تعمیرات ایسوس تهیه نمایید تا از اورجینال بودن آن اطمینان داشته باشید و گارانتی معتبر دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تعمیرات