آدرس نمایندگی مرکزی : تهران خیابان مطهری ، ابتدای قائم مقام جنوبی ، پلاک 158 ساختمان برتر سرویس | تلفن ثابت : 02191300348 | پیام رسان ها : 09991555491

نمایندگی تعمیرات ایسوس

نمایندگی تعمیرات ایسوس در شمال تهران

ایسوس، شرکت تایوانی پیشرو در زمینه تولید محصولات دیجیتال، طیف گسترده ای از محصولات را به بازار عرضه می کند که نیازهای مختلف کاربران را در زمینه های مختلف برآورده می کند.از لپ تاپ , مانیتور گرفته تا تبلت و موبایل. که در هر کدام از این محصولات پیشرفت های چشمگیری داشته است. ولی بیشتر ما شرکت ایسوس را به دلیل وجود لپ تاپ های فوق لعاده ای که میسازد میشناسیم , چرا که خود این شرکت هم بیشترین تمرکزش روی لپ تاپ میباشد. با این حال ممکن است شما در استفاده از محصولات این شرکت دچار مشکلاتی شوید که نیاز به تعمیر داشته باشد که در این صورت پیشنهاد میشود به نمایندگی تعمیرات ایسوس در شمال تهران مراجعه نماید تا تعمیرکاران مجرب ما نسبت به تعمیر این محصولات به شما کمک کنند.

نمایندگی تعمیرات موبایل ایسوس در شمال تهران

موبایل ایسوس

ایسوس، غول تایوانی دنیای دیجیتال، با ارائه طیف وسیعی از گوشی های هوشمند در سری های مختلف، نیاز هر کاربری را به بهترین نحو پاسخ می دهد. از گوشی های اقتصادی سری Zenfone Max برای کاربرانی که به دنبال گوشی با قیمت مناسب هستند تا گوشی های پرچمدار سری ROG Phone برای گیمرها، ایسوس برای هر سلیقه و نیازی گوشی هوشمندی مناسب ارائه می دهد.

کیفیت ساخت بالا، نوآوری و طراحی های زیبا از دیگر ویژگی های بارز گوشی های هوشمند ایسوس است. ایسوس با استفاده از جدیدترین فناوری ها و مواد اولیه مرغوب، گوشی های هوشمندی با عمر طولانی و عملکردی بی نظیر تولید می کند. تنوع در طراحی و رنگ گوشی های هوشمند ایسوس نیز به شما امکان می دهد تا گوشی هوشمندی متناسب با سلیقه خود انتخاب کنید.

ولی همانطور که گفتیم هر چقدر که این گوشی ها قوی و با کیفیت باشند باز نیز دچار مشکلاتی میشوند که نیاز به تعمیر پیدا میکنند. متاسفانه گوشی های ایسوس بدلیل محبوبیت کم در ایران قطعات یدکی آن به سختی در ایران پیدا میشود, که جای نگرانی نیست چراکه ما در نمایندگی تعمیرات موبایل ایسوس تمامی قطعات یدکی گوشی های ایسوس را با گارانتی برای گوشی شما تهیه مینمایم, همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره 02191300348 تماس حاصل فرماید.

نمایندگی تعمیرات تبلت ایسوس در شمال تهران

تبلت ایسوس

شرکت ایسوس در زمینه تبلت هم پیشرفت چشمگیری داشته است و مانند سایر محصولات خود, تبلت های مختلفی مناسب با نیاز های مختلف تولید کرده است ,از تبلت های اقتصادی سری ZenPad برای کاربرانی که به دنبال تبلت با قیمت مناسب هستند تا تبلت های قدرتمند سری ROG Flow برای گیمرها و طراحان، ایسوس برای هر سلیقه و نیازی تبلتی مناسب ارائه می دهد.همچنین این شرکت بزرگ به دلیل نوآوری و خلاقیت در محصولات خود شناخته میشود که این خلاقیت را در تمامی محصولات استفاده میکند و تبلت های این شرکت نیز از این قضیه جدا نیستند.

شرکت ایسوس تمام تلاش خود را میکند که در تمامی محصولاتی که تولید میکند کاربران را راضی نگه دارد و بهترین حس ممکن را در استفاده از آن محصول داشته باشند ولی با این حال حادثه هیچ وقت خبر نمیکند و ممکن است تبلت شما از دستتان بیوفتد و یا مایعات به آن نفوذ کند که در این صورت نیاز به تعمیر دارید که در این هنگام تعمیرکاران ما در نمایندگی تعمیرات تبلت ایسوس در شمال تهران آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند.

نمایندگی تعمیرات مانیتور ایسوس در شمال تهران

مانیتور ایسوس

ایسوس با ارائه طیف گسترده‌ای از مانیتورها در سری‌های مختلف، نیاز هر کاربری را به بهترین نحو پاسخ می‌دهد. از مانیتورهای اقتصادی VivoBook برای کاربری‌های روزمره تا مانیتورهای حرفه‌ای ProArt برای گرافیست‌ها و طراحان، ایسوس برای هر سلیقه و نیازی، مانیتوری ایده‌آل در نظر گرفته است.مانیتورهای ایسوس فقط به خاطر کیفیت تصویر و تنوع بی‌نظیرشان شناخته نمی‌شوند. کیفیت ساخت بالا، نوآوری در طراحی و استفاده از جدیدترین فناوری‌ها، از دیگر ویژگی‌های بارز این مانیتورهاست. ایسوس با ظرافت و دقت تمام، مانیتورهایی با عمر طولانی و عملکردی بی‌نظیر تولید می‌کند که زیبایی را به میز کار شما هدیه می‌دهند. این مانیتور ها به راحتی میتواند شما را غرق در تماشای فیلم و یا فضای بازی کند و بهترین حس تماشای فیلم و یا بازی را به شما منتقل میکند.با این حال انتخاب مانیتور مناسب، با وجود تنوع و گستردگی محصولات ایسوس، شاید کمی چالش‌برانگیز به نظر برسد. اما نگران نباشید! با تعیین بودجه، نوع کاربری و بررسی مشخصات فنی مانیتورها، می‌توانید به راحتی انتخابی ایده‌آل داشته باشید.

این مانیتور ها نیز مانند سایر محصولات ممکن است دچار خرابی و پیکسل سوختگی شود که برای تعمیر آن نیاز به ابزار حفه ای و دانش خاص در این زمینه است که تعمیرکاران آموز دیده ما در نمایندگی تعمیرات مانیتور ایسوس میتوانند با نازل ترین قیمت ها و بهترین ابزار روز دنیا نسبت به تعمیر آن اقدام نمایند.

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسوس در شمال تهران

لپ تاپ ایسوس

لپ تاپ های ایسوس محصولی به شدت جذاب و کاربردی میباشد که در رقابت بین غول های همچون HP و دل قرار دارد.صفحه نمایش‌های باکیفیت با رزولوشن‌های مختلف، کیبورد و تاچ‌پد با ارگونومی عالی، عمر باتری طولانی، پورت‌ها و اتصالات متنوع، سیستم خنک‌کننده قدرتمند و … تنها بخشی از امکانات بی‌نظیر لپ‌تاپ‌های ایسوس هستند که استفاده شما از لپ تاپ های این برند محبوب را لذت‌بخش‌تر می‌کنند.

شما به راحتی با تعیین بودجه و نوع کاربری میتوانید در دنیای لپ تاپ های ایسوس با توجه به نیازتان به راحتی یک لپ تاپ انتخاب کنید. این لپ تاپ ها با توجه به مشخصات فوق العاده و قیمت مقرون به صرفه تر نسبت به بقیه برند ها از محبوبت بیشتری برخوردار است . لپ تاپ های ایسوس به دلیل محبوبت در ایران نسبتا از بقیه محصولات این برند راحت تر تعمیر میشود پس اگر شما عزیزان با انواع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری در لپ تاپ خود مواجه شدید میتوانید به نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسوس مراجعه نماید تا مهندسین ما در سریع ترین زمان ممکن مشکل لپ تاپ شما را رفع نمایند. همچنین برای ارتباط با ما میتوانید با شماره 02191300348 تماس حاصل فرماید.

نتیجه گیری

اگر شما در شمال تهران سکونت دارید و قصد تعمیر محصولات ایسوس را دارید میتوانید به شعب ما در تهران و شمال تهران مراجعه نماید تا تعمیرکاران ما نسبت تعمیر محصولات ایسوس شما اقدام نمایند البته نیاز به مراجعه حضوری نیست و بعد از ارتباط با شماره 02191300348 میتوانید محصول ایسوس خود را با پیک رایگان به مجموعه ما بفرستید و بعد از تعمیر آن تشریف بیاورید برای تحویل محصول خود, همچنین در نمایندگی ما تمامی قطعات استفاده شده دارای گارانتی میباشد پس با خیال راحت میتوانید تمامی محصولات ایسوس خود را نزد مجموعه ما بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *