آدرس نمایندگی مرکزی : تهران خیابان مطهری ، ابتدای قائم مقام جنوبی ، پلاک 158 ساختمان برتر سرویس | تلفن ثابت : 02191300348 | پیام رسان ها : 09991555491

مقایسه لپ تاپ لنوو با ایسوس

بررسی مقایسه لپ تاپ لنوو با ایسوس

مقایسه لپ تاپ لنوو با ایسوس :

سوالی که ممکن است برای افرادی که قصد تهیه لپ تاپ را داشته باشند پیش بیآید این است که لپ تاپ ایسوس بهتر است یا لنوو؟ به دلیل این که این دو شرکت، شرکت های مطرحی در زمینه تولید لپ تاپ می باشند انتخاب در میان این دو برند دشوار است. برای رفع این مشکل ما در این مقاله به مقایسه لپ تاپ لنوو با ایسوس می پردازیم و این دو لپ تاپ را از لحاظ کیفیت ساخت، قیمت، تنوع میان محصولات و خدمات پس از فروش مقایسه می کنیم.

برای تعمیرات لپ تاپ ایسوس به نمایندگی تعمیرات ایسوس مراجعه فرمائید.

مقایسه لپ تاپ لنوو با ایسوس

از نظر کیفیت ساخت لنوو بهتر است یا ایسوس ؟

این سوال، سوالی نیست که به آسانی آن را بتوان پاسخ داد به این دلیل که هر دو برند دارای محصولات متنوعی می باشند و در میان این حجم از محصولات ممکن است تعدادی دارای کیفیت بالا و تعدادی دارای کیفیت پائین باشند. در نظر داشته باشید که این به این معنا نیست که ایسوس کیفیت پائینی دارد بلکه به معنای این است که تفاوت کیفیت ساخت میان لنوو و ایسوس بسیار جزئی می باشد و این تفاوت ها با توجه به نوع محصولات به وجود می آید. اما کسانی که لپ تاپ وارد می کنند برای کسب سود بیشتر سعی دارند که لپ تاپ های ارزان و بی کیفیت ایسوس را وارد بازار کنند.

مقایسه لپ تاپ لنوو با ایسوس

از نظر قیمت کدام به صرفه تر می باشد ؟

پاسخ به این سوال کاملا واضح می باشد چرا که محصولات لنوو قیمت بسیار پائین تری نسبت به ایسوس دارند خودتان هم با یک مقایسه ساده قیمت در بازار متوجه این موضوع می شوید. بازار رقابتی میان ایسوس و لنوو باعث شده تا لنوو محصولات خود را با قیمت بسیار پائین تری وارد بازار کند.

برای تعمیرات لنوو اینجا کلیک کنید.

تنوع محصولات در لنوو بیشتر است یا لنوو ؟

پاسخ این سوال هر دو می باشد. تنوع محصولات در میان این دو برند زیاد تفاوت زیادی ندارد چراکه هر دوی این برند ها از تنوع بسیار بالایی در عرصه تولید محصولات دارند. با یک سرچ ساده می توانید به راحتی مدل های مختلف لپ تاپ از هر دو برند را مشاهده کنید.

مقایسه لپ تاپ لنوو با ایسوس

دسته بندی تنوع محصولات برند ایسوس و لنوو :

  • لپ تاپ های مخصوص بازی
  • لپ تاپ های کاملا حرفه ای
  • لپ تاپ های مختص به کار
  • لپ تاپ های معمولی
  • لپ تاپ های سبک وزن
  • لپ تاپ های لمسی
  • لپ تاپ های ظریف

البته در نظر داشته باشید در این مورد ایسوس مقدار کمی تنوع بیشتری را در میان لپ تاپ هایش قرار داده است و با اختلاف بسیار کمی می توان برتری را در این زمینه به لپ تاپ های ایسوس داد.

مقایسه لپ تاپ لنوو با ایسوس

در خدمات پس از فروش عملکرد کدام شرکت برتر است ؟

به دلیل این که هر دوی این برند ها را شرکت های معتبری گارانتی کرده است می توان گفت هر دو برند دارای خدمات پس از فروش خوبی هستند اما با توجه به تنوع در شرکت های گارانتی ممکن است اختلافات و تفاوت هایی مشاهده شود. لپ تاپ های لنوو دارای تنوع بیشتری در گارانتی می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تعمیرات