آدرس نمایندگی مرکزی : تهران خیابان مطهری ، ابتدای قائم مقام جنوبی ، پلاک 158 ساختمان برتر سرویس | تلفن ثابت : 02191300348 | پیام رسان ها : 09991555491

بهترین لپ تاپ های ایسوس

معرفی بهترین لپ تاپ های ایسوس

بهترین لپ تاپ های ایسوس

دلایل زیادی برای تهیه لپ تاپ های ایسوس وجود دارد. یکی از این دلایل، برند معروف آن می باشد که تولید کننده محبوب ترین مدل ها و بهترین لپ تاپ های ایسوس است. اما از دیگر دلایل انتخاب این لپ تاپ ها، پیشرفت سال به سال لپ تاپ های این برند می باشد.

به طور کلی ایسوس (ASUS) نوعی برند تایوانی در حوزه طراحی و تولید قطعات و لوازم الکترونیکی می باشد که در کشور ما، ایران اولویت اول به منظور خرید لپ تاپ ب سیستم عامل ویندوز به شمار می رود. به طور تقریبی هر فردی که به دنبال لپ تاپی خوب برای انواع کارهای تخصصی خود و یا گیمینگ است، در صورت نداشتن محدودیت در رابطه با هزینه خرید، در ابتدا به سراغ بهترین لپ تاپ های ایسوس می رود.

در طراحی و تولید انواع لپ تاپ های ایسوس، برترین پردازنده‌ های نسل جدید intel و amd مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین در این برند، بسته به اینکه لپ تاپ را به منظور کارهای تخصصی خود بخواهید و یا اینکه از آن برای گیمینگ استفاده کنید، دارای مدل‌ های متنوعی در بازار می باشد.

بهترین لپ تاپ های ایسوس

سری لپ تاپ های ایسوس

این مدل ‌های گوناگون با توجه به خانواده و سری آن ها شناخته خواهند شد که اکنون با سری خانواده ‌های  ZenBook، VivoBook، ROG  و  ROG STRIX، TUF، C، Q  و دیگر مدل هایی که یا به‌ صورت تکی و یا به صورت ترکیبی از خانواده‌ های بالا هستند، در بازار وجود دارند. از این سری ها نیز می ‌توان به خانواده‌ هایی چون خانواده K, X, E, Q, B, V و F اشاره نمود که از محصولات رده پایین تر و ارزان قیمت تر این برند به حساب می آیند.

این برند برای پردازنده‌ های گرافیکی بهترین لپ تاپ های ایسوس نیز، محصولات انویدیا و AMD را مورد استفاده قرار می دهد. برند ایسوس از محصولات جدیدی با پردازنده های نسل هشتم اینتل رو نماییی کرده است که شامل سری ZenBook و VivoBook  می باشند. این محصولات جدید به آخرین پردازنده‌ های چهار هسته‌ ای اینتل مجهز بوده و از این رو تعداد هسته های آن نیز نسبت به لپ تاپ های سری قبلف دو برابر شده است.

همچنین برند ایسوس اعلام کرده است که عملکرد این سری از لپ ‌تاپ‌ های جدید تا 40 درصد افزایش یافته است، در حالی که دارای مصرف انرژی یکسانی می باشند. در ادامه به معرفی سری های لپ تاپ ایسوس و بهترین لپ تاپ های ایسوس خواهیم پرداخت.

بهترین لپ تاپ های ایسوس

آشنایی با خانواده های لپ تاپ های ایسوس

همان گونه که کمی قبل اشاره نمودیم، هر یک از مدل های لپ تاپ های ایسوسف مناسب برای کار خاصی می باشند و دارای سری و یا خانواده خاصی قرار می گیرند که کاربرد آن ها را مشخص می کند. در ادامه به بررسی این خانواده ها خواهیم پرداخت.

بهتر است تا قبل از بررسی خانواده های ایسوس متذکر شویم که این برند از نوعی فرمول برای نام گذاری محصولات خود استفاده می نماید. پس از نام سری لپ تاپ، ممکن است پسوندی وجود داشته باشد که پس از آن اعدادی قرار می گیرد. این اعداد به ان صورت می باشند که:

عدد 30 = مدل های لپ تاپ 13 اینچی

عدد 40 = مدل های لپ تاپ 14 اینچی

عدد 50 = مدل های لپ تاپ 15 اینچی

عدد 60 = مدل های لپ تاپ 16 اینچی

عدد 70 = مدل های لپ تاپ 17 اینچی

اعداد پس از این اعداد نیز بیانگر دیگر تفاوت ها و ویزگی های خاص لپ تاپ ها می باشد.

بهترین لپ تاپ های ایسوس
بهترین لپ تاپ های ایسوس

لپ تاپ های سری ZENBOOK برند ایسوس

نمی توان گفت که لپ تاپ های سری ذن بوک از بهترین لپ تاپ های ایسوس برای انجام کارهای تخصصی است، اما تا حدی مناسب برای این کار می باشد. در واقع این مدل از لپ تاپ های ایسوس دارای طراحی ای زیبا و شیک، باریک و با وزن کمی می باشند که در آن ها خبری از درایو نوری نمی باشد. از این رو در هنگام تهیه این سری از لپ تاپ های ایسوس باید به دنبال خرید درایو نوری اکسترنال نیز برای آن ها باشید.

به طور کلی اگر که تصمیم به خرید لپ تاپی روزمره دارید که قادر باشد تا نیازهای تخصصی شما را نیز تا حدودی پشتیبانی کند، سری ذن بوک مناسب برای شما می باشد.

این سری از لپ تاپ های برند ایسوس اصولا دارای صفحه نمایش 13، 14 و یا 15 اینچی می باشند.

سری ذن بوک لپ تاپ های ایسوس، خود به چند گروه تقسیم می شوند. اگر که در این لپ تاپ ها تنها نام  مورد استفاده قرار گرفته باشد، از محصولات ارزان قیمت و معمولی این خانواده به شمار می رود. اما زمانی که از پسوند هایی چون  ZenBook S، ZenBook PRO و یا ZenBook Flip  در این لپ تاپ ها استفاده شود، بسته به اینکه چه نوع پسوندی باشد در رده بهترین لپ تاپ های ایسوس با قیمت بالا که دارای سخت افزار بالاتری هستند قرار خواهند گرفت.

همچنین مدل‌ های دیگری چون مدل ZenBook Duo نیز وجود دارند که دارای طراحی ای از جنس فلز و درعین حال دارای یک صفحه نمایش دیگری در قسمت بالایی صفحه کلید است که توسط قلم نوری می ‌توان از آن به منظور انجام کارهای طراحی و گرافیک استفاده نمود.

بهترین لپ تاپ های ایسوس

لپ تاپ های سری CHROMEBOOK برند ایسوس

این سری از لپ تاپ های برند ایسوس، از نطر ظاهری تقریبا شبیه به سری ذن‌ بوک بوده اما با این تفاوت که از سیستم عامل کروم بوک گوگل برای این سری از لپ تاپ ها استفاده شده و از این رو مناسب برای کارهای دانش آموزی و دانشجویی به منظور پردازش های معمولی می باشد.

سری کروم بوک از لپ تاپ های ایسوس از نظر سیستم عاملی و طراحی خاص آن ها، در خانواده ای جداگانه قرار می گیرند. مانند لپ تاپ های سری ذن بوک، این سری نیز خود به چند گروه تقسیم بندی می ‌شود که یکی از بهترین آن ها که در دسته لپ تاپ های هیبریدی ایسوس قرار دارد، یعنی مدل Chromebook Flip C434 دارای خصوصیات سخت افزاری خوبی می باشد. همچنین استفاده از صفحه نمایش 14 اینچی در این مدل از لپ تاپ های ایسوس، ضمن حاشیه بسیار کم آن باعث شده است تا از نظر حمل و نقل بسیار آسان به نظر برسد.

بدنه‌ ی این لپ تاپ در میان بهترین لپ تاپ های ایسوس، آلومینیومی و بسیار شیک می باشد و دارای باتری ای با قدرت 10 ساعت می باشد. پردازنده‌ ی Core i7 نسل هشت، 8 گیگابایت حافظه‌ ی رم و 128 گیگابایت حافظه ‌ی ذخیره‌ سازی eMMC SSD و… نیز از دیگر خصایص این مدل از لپ تاپ های سری کروم بوک برند ایسوس می باشد.

بهترین لپ تاپ های ایسوس

لپ تاپ های سری VIVOBOOK برند ایسوس

سری لپ تاپ ‌های ویووبوک برند ایسوس از سری لپ تاپ های ارزان قیمت برند ایسوس می باشد که از بهترین لپ تاپ های ایسوس برای انجام کارهای معمولی است. به طور کلی سخت افزار این سری از لپ تاپ های ایسوس به گونه ای می باشد که برای کاربری عمومی مناسب می باشد.

به احتمال زیاد نام این سری از لپ تاپ های ایسوس را نسبت به دیگر سری های آن بیشتر شنیده باشید. چرا که این سری، از خانواده های ارزان قیمت برند ایسوس می باشد که  از ابعاد 11 اینچی با پردازنده های مرکزی نسل سوم اینتل تا ابعاد 17 اینچی را می توان در این سری از لپ تاپ ها یافت .

همچنین این سری از لپ تاپ های ایسوس دارای بیشترین عضو می باشد که برخی از آن ها دارای طراحی ای باریک و مشابه به سری ZenBook بوده و فاقد درایو نوری می باشد و از این رو برای افرادی که دنبال لپ تاپی با حمل و نقل آسان هستند، مناسب می باشد. اما برخی دیگر از لپ تاپ های این سری دارای پسوند های گوناگونی از خانواده‌ های K, X, E, Q, B, V و F می‌ باشند.

بهترین لپ تاپ های ایسوس

برترین مدل های لپ تاپ های سری VIVOBOOK

همچنین در سال 2018 برند ایسوس از یکی از بهترین لپ تاپ های ایسوس با نام های VivoBook S15(530)  و VivoBook S14(430)  رونمایی نمود که هر دو مدل دارای رنگ ‌بندی ای پنج ‌گانه و طراحی زیبایی هستند و از این بسیار محبوب واقع شدند.

همچنین صفحه کلیدی بسیار نرم به منظور تایپی راحت همراه با صفحه نمایشی با وضوح و کیفیت بسیار بالا در این دو مدل لپ تاپ ارائه شده است. پردازنده نسل هشتم اینتل Core i7 همراه با تراشه های گرافیکی میان رده NVIDIA GeForce MX150 در این دو مدل قرار دارد که از این رو قادر به اجرای برنامه های چند رسانه ای و بازی ها خواهند بود. هر دوی این لپ تاپ ها دارای قابلیت ذخیره سازی دوگانه بوده و در مدل VivoBook S15 نیز 512 گیگیابایت حافظه SSD و 2 ترابایت هارد دیسک قرار دارد.

بهترین لپ تاپ های ایسوس

لپ تاپ های گیمینگ سری ROG و TUF برند ایسوس

این گروه از بهترین لپ تاپ های ایسوس در چند گروه مختلف و جداگانه عرضه شده‌ اند که احتمالا تقسیم کردن آن ها به دو گروه بهتر باشد. لپ تاپ های ایسوس سری TUF نسخه ‌ای با مشخصات پایین ‌تری از سری RUG این برند می باشد. این سری از لپ تاپ های ایسوس مناسب برای انجام بازی و گیم بوده که به دلیل سخت افزاری بالای این لپ تاپ ها، به منظور کارهای گرافیکی، سه بعدی و طراحی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

چون که این سری از لپ تاپ ها مخصوص بازی طراحی شده ‌اند، برای انجام کارهای گرافیکی و انیمیشن سازی نیز گزینه بسیار مناسبی به شمار می آیند. از این رو اگر که در زمینه طراحی فعالیت دارید و از طرفی دیگر علاقه مند به بازی هستید، این سری از لپ تاپ ها به شما پیشنهاد می ‌شوند.

بهترین لپ تاپ های ایسوس

لپ تاپ های سری  ROG برند ایسوس

این سری از لپ تاپ های گییمینگ خود به دو گروه جداگانه  ROG و ROG STRIX تقسیم می ‌شود. در واقع اصطلاح ROG مخفف عبارت Republic Of Gamers بوده که به معنی سرزمین گیمرها می باشد و همچنین اصطلاح STRIX  نیز برای گروهی از این لپ تاپ‌ های گیمینگ می ‌باشد که در قسمت زیرین بدنه خود دارای طراحی نور RGB سرتا سری می باشند.

در این سری از بهترین لپ تاپ های ایسوس، پردازنده‌ های جدید اینتل i7 و i9 بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. به طور کلی سیستم خنک ‌کنندگی در این سری از لپ تاپ ها دارای صفحه ای مسی بوده تا گرمای ناشی از پردازش‌ های بسیار سنگین را به ‌خوبی منتقل کند. همچنین  برخی از مدل های این لپ تاپ ها دارای طراحی خاصی هستند که هنگام باز کردن لپ تاپ، بخش زیرین آن از بدنه فاصله گرفته و این فضای خالی سبب می ‌شود تا در میان قطعات داخلی لپ تاپ، گردش هوا به صورت بهتری انجام گیرد.

لپ تاپ ایسوس ROG Zephyrus Duo 15 GX550LWS از قدرتمند ترین مدل‌ های این خانواده می باشد که از برخی ویژگی های آن می توان به موارد زیر اشاره نمود:

استفاده از رم 32 گیگابایت

هارد یک ترابایتی  M.2 NVMe

پردازنده ی مرکزی  Core i7

پردازنده ی گرافیکی 8 گیگابایت انویدیا مدل GeForce® RTX 2070 SUPER

صفحه نمایش 15.6 اینچی

دارای صفحه نمایش 14 اینچ لمسی در بخش بالایی کیبورد

بهترین لپ تاپ های ایسوس

لپ تاپ های سری  TUFبرند ایسوس

این سری از بهترین لپ تاپ های ایسوس برای گیم که مخفف عبارت The Ultimate Force می باشد،  دارای همان کاربری است اما با این تفاوت که نسبت به خانواده راگ برند ایسوس دارای رده پایین تری است. در این سری از لپ تاپ های ایسوس گاهی پردازنده‌ های مرکزی جدید AMD سری رایزن 7 و 9 مورد استفاده قرار می گیرند که پردازنده‌ های گرافیکی GeForce GTX 1660 Ti نیز دی بهترین مدل های آن مورد استفاده قرار گرفته است.

به طور کلی این سری از لپ تاپ های گیمینگ برند ایسوس دارای طراحی ای خشن و با حاشیه زیاد می باشد که این حاشیه ها در اطراف صفحه نمایش لپ تاپ قرار گرفته اند و  شاید تنها عیب این لپ تاپ ها باشد. اما برند ایسوس به منظور چشم پوشانی از این ایراد، در طراحی پنل پشتی صفحه نمایش لپ تاپ، بخش داخلی و گاهی نیز در لبه ‌های آن از رگه ‌هایی به رنگ قرمز که در برخی از مدل ‌ها نیز دارای نور کمی هم می باشند، استفاده نموده است تا ظاهر خشن آن را بیشت جلوه دهد.

بهترین لپ تاپ های ایسوس

لپ تاپ های سری EXPRETBOOK برند ایسوس

این سری از بهترین لپ تاپ های ایسوس به طور تقریبی در ایران ناموجود بوده و یافت نمی شوند. از مشخصات اصلی این سری از لپ تاچ های ایسوی می توان به شارژ دهی، وزن پایین و همچنین استفاده از سخت افزاری قوی اشاره نمود که مدل B9450 جزو بهترین مدل های این سری از برند ایسوس می باشد.

آشنایی با برخی از بهترین لپ تاپ های ایسوس

  • لپ تاپ ASUS CHROMEBOOK FLIP

لپ تاپ کروم بوک فلیپ ایسوس همان گونه که از نامش مشخص است از لپ تاپ های سری کروم بوک این برند می باشد. برخی از مشخصات این لپ تاپ عبارتند از:

  • دارای پردازنده مرکزی Intel Pentium 4405Y – Intel Core m3-6Y30
  • دارای کارت گرافیکی Intel HD Graphics 515
  • دارای حافظه رم 4 گیگابایت
  • دارای صفحه نمایشگر 12.5 اینچی, FHD (1,920 x 1,080) LED backlit anti-glare
  • دارای حافظه داخلی 32- 64 گیگابایت
  • قیمت 469 دلار

بهترین لپ تاپ های ایسوس

نقاط مثبت لپ تاپ کروم بوک فلیپ

  • دارای مود تبلتی بسیار زیبا
  • دارای کیبورد لمسی
  • این لپ تاپ دارای بسیاری از خاصیت های یک کروم بوک ایسوس می باشد. لپ تاپی همراه با قیمت مناسب و ایده آل به منظور انجام کار های روزانه و مناسب برای دانش آموزانو دانشجویان.
  • این دستگاه دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی همراه با طراحی ای فوق العاده و سخت افزاری عالی می باشد، که در میان کروم بوک ها دارای بهترین فروش در سال 2019 است. لپ تاپی با پردازشگر مرکزی اینتل و نمایشگر 1080P, صفحه ی نمایش لمسی , دارای کیبورد بک لایت و پورت های USB C.

بهترین لپ تاپ های ایسوس

نقاط ضعف لپ تاپ کروم بوک فلیپ

  • فاقد پشتیبانی به برنامه های اندرویدی out-of-box
  • قرار گرفتن اسپیکرها در قسمت میانی سیستم
  • لزومی وجود ندارد تا حتما بهترین لپ تاپ های ایسوس نسخه های پریمیوم با هزینه های بسیار زیادی باشند و لپ تاپ ایسوس کروم بوک فلیپ سی 302 این موضوع را اثبات نمود.

بهترین لپ تاپ های ایسوس

لپ تاپ ASUS ZENBOOK FLIP S UX370

لپ تاپ ذن بوک فلیپ اس UX370 ایسوس، یکی از بهترین لپ تاپ های ایسوس می باشد که دارای قیمت بالایی است.

برخی از مشخصات لپ تاپ ذن بوک فلیپ اس UX370

  • دارای پردازنده مرکزی Intel Core i7-8550U
  • دارای کارت گرافیکی  Intel UHD Graphics 620
  • دارای رم 16 گیگابایت
  • دارای صفحه نمایشگر 13.3-اینچی full HD touchscreen
  • دارای حافظه داخل 512 گیگابایت
  • قیمت 895 دلار

بهترین لپ تاپ های ایسوس

نقاط مثبت لپ تاپ ذن بوک فلیپ اس UX370

  • بسیار سبک و باریک می باشد
  • دارای مشخصات قدرتمند
  • دارای آهنربای تشخیص اثر انگشت

بهترین لپ تاپ های ایسوس

نقاط ضعف لپ تاپ ذن بوک فلیپ اس UX370

  • دارای قیمت بسیار بالا

برنذ ایسوس با رونمایی از این نسخه ی جدید از لپ تاپ های ذن بوک فلیپ اس دو کاره، نشان داد که چگونه می توان لپ تاپی منحصر به فرد و دو کاره را که قادر به برآورده ساختن تمام توقعات است، را می توان طراحی و تولید نمود.

برند ایسوس این مدل از لپ تاپ سری ذن بوک را به نسل هشتم پردازشگرهای جدید kaby lake R , ، رم بالا و یک اس اس دی PCIe  بسیار سریع در مدل های خاصی، مجهز کرده است.  همچنین طراحی دو منظوری این لپ تاپ، دلیل بر همه کاره بوده آن شده و آن را ضمانت می کند.

این لپ تاپ نه تنها در میان بهترین تبدیل شونده ها قرار دارد، بلکه از بهترین لپ تاپ های ایسوس نیز به شمار می رود.

بهترین لپ تاپ های ایسوس

  • لپ تاپ ASUS ZENBOOK UX305

مشخصات لپ تاپ ذن بوک  UX305

این لپتاپ از برند ایسوس، خوش قیمت ترین الترابوک ایسوس به شمار می رود که دارای مشخصات زیر می باشد:

  • دارای پردازنده مرکزی  Intel Core M 5Y10 – M 5Y71
  • دارای کارت گرافیکی Integrated Intel HD Graphics 5300
  • دارای رم 8 گیگابایتی
  •  دارای صفحه نمایشگر  13.3 اینچی” (Auto IPS FHD (1920×1080) – IPS QHD+(3200 x 1800
  • دارای حافظه داخلی 512 گیگابایت
  • قیمت 499.99 دلار

بهترین لپ تاپ های ایسوس

نقاط مثبت لپ تاپ ذن بوک UX305

  • بسیار سبک و باریک می باشد
  • دارای صفحه ی بسیار شفاف و ضد خط افتادگی
  • دارای کیبورد و ترک پد بسیار فوق العاده

بهترین لپ تاپ های ایسوس

نقاط ضعف لپ تاپ ذن بوک UX305

  • دارای گرافیک ضعیف
  • دارای اسپیکر های کوچک

با وجود این که الترابوک های بسیاری پس از عرضه ی اولیه ی لپ تاپ ذن بوک UX305 در میان بهترین لپ تاپ های ایسوس وارد بازار شدند، اما تعداد کمی قادر بودند تا با قیمت چالش برانگیز ذر این لپ تاپ رقابت نمایند. این لپ تاپ بسیار سبک و باریک بوده و دارای خصوصیات و قابلیت های متحیر کننده ای می باشد. اما با این وجود دارای قیمت بسیار مناسبی می باشد.

بهترین لپ تاپ های ایسوس

نمایندگی تعمیرات ایسوس

این مرکز به عنوان نمایندگی برند ایسوس در صدد این بر آمده است تا علاوه بر ارائه انواع خدمات تعمیرات برند ایسوس، شما را با بهترین محصولات این برند نیز آشنا نماید تا خریدی با اطمینان را به شما عزیزان هدیه دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با نمایندگی تعمیرات ایسوس در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *