اطلاعات تماس

آدرس نمایندگی :
شعبه مرکزی : تهران، خیابان جمهوری
بعد از خیابان اردیبهشت ، پلاک 1250
شعبه شرق: خیابان گلبرگ غربی
بعد از میدان هلال احمر نبش کوچه ۹۱ پلاک ۳
شعبه غرب : میدان کاج، خیابان سرو شرقی
نبش کوچه بهزاد، مجتمع شهریار طبقه اول واحد 2

شماره تماس با نمایندگی :
تعمیر کیبورد لپ تاپ ایسوس

بدانیم در مورد تعمیر کیبورد لپ تاپ ایسوس

تعمیر کیبورد لپ تاپ ایسوس

یکی از مسائلی دارندگان لپ تاپ ایسوس با آن مواجه هستند ایراد هایی است که برای کیبورد این نوع لپ تاپ ها پیش می آید که اگر این مشکل محدود به بخش سخت افزاری شود مشکل زیادی نیست و بدانید که تعمیر کیبورد لپ تاپ ایسوس زیاد هزینه بر نیست. شما دارندگان این لپ تاپ می توانید هنگام بروز این مشکل یعنی کار نکردن کیبورد به مرکز تخصصی لپ تاپ مراجعه کنید.

تعمیر کیبورد لپ تاپ ایسوس

بررسی ایرادات برای تعمیر کیبورد لپ تاپ ایسوس:

در این بخش از تعمیر لپ تاپ ایسوس به بررسی علت مشکل که گاه سخت افزاری و گاه نرم افزاری بوده می پردازیم در صورت نیاز به سرویس های تخصصی به مرکز تخصصی تعمیرات ایسوس مراجعه کنید.

تعمیر کیبورد لپ تاپ ایسوس

ریختن مایعات روی کیبورد :

یکی از علل خرابی کیبورد ریخته شدن مایعات روی آن است. بروز این مشکل گاهی با تعمیر و گاهی با تعویض کیبورد رفع می شود اما به این نکته توجه کنید که استفاده از مواد پاک کننده  برای تمیز کردن کیبورد توصیه نمی شود چون که منجر به خرابی کیبورد می شوند.

تعمیر کیبورد لپ تاپ ایسوس

ایجاد مشکل در مادربرد:

اگر کیبورد لپ تاپ در ویندوز کار نکند ممکن است این مورد از مشکل به دلیل مشکلات سخت افزاری می باشد که با شل شدن کابل انتقال دیتل اتفاق بیوفتد. اگر مشکل از بخش مادربورد باشد نیازی به تعویض کیبورد لپ تاپ نیست ولی باید به تعمیر کیبورد لپ تاپ ایسوس خود اقدام کنید.

تعمیر کیبورد لپ تاپ ایسوس

جدا شدن دکمه از خار:

اگر کار نکردن کیبورد به دلیل جدا شدن دکمه از خار باشد. ( البته این مشکل زمانی رفع می شود که خار سالم باشد) پس با این حال بهتر است تا مشکل کیبورد لپ تاپ شما بیشتر نشده به تعمیر کیبورد لپ تاپ ایسوس خود اقدام کنید.

کار نکردن دکمه ها:

اگر تمامی دکمه های کیبورد لپ تاپ شما کار نکند به این نتبجه می رسیم که مشکل سخت افزاری نیست و نرم افزاری بوده است. برای حل این مشکل باید دستگاه را مجددا راه اندازی کنید. اگر همه چیز درست کار کند باید لپ تاپ را رو حالت خاموش بگذارید و یا پاور را چند ثانیه نگه داشته تا لپ تاپ خاموش شود و دوباره کار کند.

تعمیر کیبورد لپ تاپ ایسوس

خراب شدن کیبورد لپ تاپ پس از نصب برنامه:

اگر ایراد لپ تاپ شما پس از نصب برنامه ظاهر شد به شما کاربر لپ تاپ ایسوس پیشنهاد می شود که ویندوز را به حالت اول باز گردانید یعنی ابتدا وارد کنترل پنل و از آنجا back up را انتخاب کنید‌. اگر این مشکل از مشکلات کیبور لپ تاپ شما مربوط به سیستم باشد با راه اندازی مجدد درست شده و دیگر احتیاجی به تعمیر کیبورد لپ تاپ ایسوس شما نیست.

تعمیر کیبورد لپ تاپ ایسوس

بروزرسانی نکردن درایو:

یکی دیگر از دلایل کار نکردن کیبورد ایسوس به روز رسانی نکردن درایو صفحه کلید می باشد. برای بررسی این مشکل از مشکلات کیبورد لپ تاپ ایسوس باید به قسمت Device manager وارد شوید. دسترسی به این بخش کار سختی نیست. این بخش را می شود از راه جستوجو گر ویندوز پیدا کرد. اما چون در این بخش به یبورد احتیاج داریم باید این کار به صورت دستی انجام شود پس ابتدا به سراغ منوی استارت بروید و روی کنترل پنل کلیک کنید.در کنترل پنل هم روی بخش system and security کلیک کرده و  در Device manager بخش درایو های سخت افزاری لپ تاپ را پیدا کرده و سپس روی دکمه keyboard کلیک کنید تا وارد بخش صفحه کلید شوید اگر مثلث زرد رنگی مشاهده کرده اید به وب سایت سازنده لپ تاپ رفته و آخرین ورژن درایو را نصب کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به تعمیر کیبورد لپ تاپ ایسوس اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *